Songbird(輕清唱by sophie)

這首經典的抒情曲,
是由Christine Mcvie所創作並演唱,
(她是英國搖滾天團Fleetwood Mac的主唱)
詞曲皆美麗而動人,
適合獻給自己最深愛的人,
現在就讓Sophie試著來學唱看看~~
Songbird(輕清唱by sophie)

 

 

<Songbird>
作詞/作曲:Christine Mcvie


For you, there'll be no more crying
For you, the sun will be shining
And I feel that when I'm with you
It's alright, I know it's right
為你,我將不再哭泣
為你,太陽將光燦閃耀
因為我感到,當我和你在一起
就會完滿,我知道這感覺對了

 

To you, I'll give the world
To you, I'll never be cold
'Cause I feel that when I'm with you
It's alright, I know it's right
對你,我願意獻上整個世界
對你,我永不冷漠
因為我感到,當我和你在一起
就會完滿,我知道這感覺對了

 

And the songbirds are singing
Like they know the score
And I love you, I love you, I love you
Like never before
鳴鳥正不停地歌唱
彷彿牠們讀得懂樂譜
我愛你,愛你,愛你
愛你之深,是從未有過的

 

And I wish you all the love in the world
But most of all, I wish it from myself
我希望能給你全世界滿滿的愛
但最重要的是,我希望那份愛出自於我

 

And the songbirds keep singing
Like they know the score
And I love you, I love you, I love you
Like never before, 
Like never before
Like never before
鳴鳥正不停地歌唱
彷彿牠們讀得懂樂譜
我愛你,愛你,愛你
愛你之深,是從未有過的
愛你之深,是從未有過的
愛你之深,是從未有過的

 

 

輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Songbird(輕清唱by sophie)

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sophie 的頭像
    sophie

    蘇菲的Magic Garden

    sophie 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()