The Power of Good-Bye(輕清唱by so

這首曲子收錄在Madonna<Ray of Light>專輯中,
是首溫柔的電音抒情曲,
讓Sophie嘗試著來學唱看看~~
The Power of Good-Bye(輕清唱by so

 

 

<The Power of Good-Bye>
作詞/作曲:Madonna Ciccone / Richard Nowels


Your heart is not open so I must go
The spell has been broken I loved you so
Freedom comes when you learn to let go
Creation comes when you learn to say no
你心門未開,所以我必須離開
曾經很愛你,而今魔咒已解除
當你學會放手時,自由隨之來臨
當你學會說不時,新天地就會展開


You were my lesson I had to learn
I was your fortress you had to burn
Pain is a warning that something's wrong
I pray to God that it won't be long
你是我不得不學會的教訓
我是你不得不焚燒的堡壘
苦痛警示著有些事情錯了
我向上帝祈禱,這一切不要太久


Do ya wanna go higher?
你想走到更高遠的境界嗎?


There's nothing left to try
There's no place left to hide
There's no greater power 
than the power of goodbye
無法挽回
無處可藏
沒有什麽比告別的力量更強


Your heart is not open so I must go
The spell has been broken I loved you so
You were my lesson I had to learn
I was your fortress
你心門未開,所以我必須離開
曾經很愛你,而今魔咒已解除
你是我不得不學會的教訓
我曾是你的堡壘


There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power 
than the power of goodbye
無可失去
無心可傷
沒有什麽比告別的力量更強


Learn to say good-bye
I yearn to say good-bye
學會說再見
我切盼說再見

 

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~The Power of Good-Bye(輕清唱by so
(註: 今日重唱曲 <I Could Never Say Goodbye>
 
       最近試著將先前唱過的曲子,
       加上截至目前累積學到的技巧,
       將歌曲重新翻唱的更細緻、更貼近原唱一點。

       重唱曲不另外重複發新文,
       仍置於原貼文網頁,
       僅直接置換原錄音檔,
       並加註 [輕清唱2.0版 : by Sophie] 提示。

       如朋友有興趣再捧場一次,
       
請點我前往原網頁聽歌,感謝您~~The Power of Good-Bye(輕清唱by so)


       

文: Sophie
圖: 取材自影片

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()