close

I Could Never Say Goodbye(輕清唱b

這首曲子的旋律柔美極致,
Enya以其天籟美聲將之詮釋得相當動人,
聽來扣人心弦、引人落淚。
Sophie的聲線遠不及這位美聲天后,
只能盡力學唱給朋友們聽聽看~~
I Could Never Say Goodbye(輕清唱b

 


<I Could Never Say Goodbye>
作詞/作曲:Nicky Ryan / Roma Ryan
 / Enya


Night has gone without my tears
無淚的長夜已逝
Now I walk alone
我踽踽獨行
You're no longer here
而你不再與我相伴
The days turn to years
歲月飛逝,時光荏苒
I could never say goodbye
我怎能與你道別
To the sadness in my eyes
眼中閃過幾縷悲傷
You know you are in my heart
你已深深地刻在我的心上
But the miles keep us apart
但遙遠的距離卻將你我分離

 


Time moves slow
時光緩緩流淌
In the falling rain
如細雨般悄然而逝
I still dream of you
我仍然夢見你
And whisper your name
輕聲地呼喚著你的名字
Will I see you once again
我們是否還能相見?
I could never say goodbye
我怎能與你道別
To the sadness in my eyes
眼中遺留縷縷憂傷
You know you are in my heart
你已深深地刻在我的心上
But the miles keep us apart
但遙遠的距離卻將你我分離
I could never say goodbye
我怎能與你道別

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~I Could Never Say Goodbye(輕清唱b

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()