close

Stars and Midnight Blue(輕清唱by

這首Enya的曲子,
敘述著一段星空下的戀曲,
意境浪漫甜美,
分享給朋友們聽聽~~
Stars and Midnight Blue(輕清唱by

 

 

 

<Stars and Midnight Blue>
詞曲:Roma Ryan / Enya / Nicky Ryan


Memories we share together
Moments no one else can know
I will keep them close to me
Never let them go
我倆共有一段回憶
那是只有我倆才能了解的美妙時刻
我願緊擁著那些記憶
永不忘懷


Once you filled my hands with roses
Then you gave your heart to me
When a kiss had followed this
Love was meant to be
那時,你送我滿手滿懷的玫瑰
賦予我你的真心
隨著接下來的一吻
這份愛命中注定


Time goes by, and the snow is drifting
Slowly in the sky
Cold, cold night as you lie beside me
I can hear your heartbeat
時光荏苒,雪花悠然飄浮在空中
寒寂的冬夜,你躺在我身旁
我能聽見你心跳的聲音


You have lost yourself in dreaming
I have lost myself in you
Now we lie beneath the sky
Stars and midnight blue
Stars and midnight blue
你安靜地沉浸在睡夢中
而我,沉迷於你的睡顏
如今,我倆並肩躺在夜空下
在這午夜湛藍星空下
在這午夜湛藍星空下

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Stars and Midnight Blue(輕清唱by

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()