close

Even in the Shadows(輕清唱by soph

這首Enya收錄在[Dark Sky Island]專輯中的曲子,
詞意精簡、曲風流暢,
唱起來有一種翻湧流動的感覺,
就讓Sophie學唱給朋友們聽聽看~~
Even in the Shadows(輕清唱by soph

 


<Even in the Shadows>
作詞/作曲:Roma Ryan / Nicky Ryan
 / Enya


Even in the shadows
我站在陰影中
I turn around
轉身
To find you walk away
卻只看到你離去的背影
And even when I whisper
我對著自己喃喃細語
The winds will come
可是風
To steal the words I say
卻聽到了我說的每一個字句

 


I could fall and keep on falling
我感受到我的心無法控制的墜落
I could call and keep on calling
我努力在墜落中呼喊救贖
Wonder why this love is over
思索著為何這份愛會結束
Wonder why it's not forever
思索著為何這份愛不能永恆

 


Even in the silence
在一片寂靜中
I hear my heart
我清晰地聽到我的心
It's still a part of you
它堅稱自己仍屬於你
And even in the morning
當清晨到來時
When light has come
陽光打破黑暗的枷鎖
I don't know what to do
我卻茫然地站在這片光明中

 


I could fall and keep on falling
我感受到我的心無法控制的墜落
I could call and keep on calling
我努力在墜落中呼喊救贖
Wonder why this love is over
思索著為何這份愛會結束
Wonder why it's not forever
思索著為何這份愛不能永恆

 


I could fall and keep on falling
我感受到我的心無法控制的墜落
I could call and keep on calling
我努力在墜落中呼喊救贖
Wonder why this love is over
思索著為何這份愛會結束
Wonder why it's not forevermore
思索著為何這份愛不能永恆

 

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Even in the Shadows(輕清唱by soph

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()