close

Let It Be Me(輕清唱by sophie)

這首原本為法文的西洋經典曲目,
最早是在1955年由法國的Gilbert Becaud所演唱,
之後才由Mann Curtis填詞成為英文版。
其後最廣為流傳的是[The Everly Brothers]版本,
就連貓王Elvis Presley在1970年也曾經翻唱過,
可說是經典中的經典,
現在就讓Sophie嘗試著來唱唱看~~
Let It Be Me(輕清唱by sophie)

 

 

 

<Let It Be Me>
詞:Delanoe, Pierre, Mann Curtis
曲:Becaud, Gilbert Francois Leopold


I bless the day I found you
I want to stay around you
And so I beg you
Let it be me
感謝上天讓我遇到你
我想陪在你身邊
從現在到永遠
但願陪着你的人永遠是我

 

Don't take this heaven from one
If you must cling to someone
Now and forever
Let it be me
不要奪去我的願望
如果你需要找個人陪
從現在到永遠
但願那個人是我

 

Each time we meet love
I find complete love
Without your sweet love
What would life be?
每次和你在一起
我都感覺到完整的愛
如果沒有你的愛
生活還有何意義?

 

So never leave me lonely.
Tell me you love me only.
And that you'll always
Let it be me
所以永遠不要棄我而去
告訴我 我是你的唯一
告訴我
你會選擇我

 

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Let It Be Me(輕清唱by sophie)

 

 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()