close

When You Tell Me That You Love

這首Diana Ross的經典歌曲,
柔情萬千,動人心弦,
是Sophie非常喜歡的曲子,
現在就試著以低音版來學唱看看~~
When You Tell Me That You Love

 


<When You Tell Me That You Love Me>
詞: John Bettis
曲: Albert Hammond


我想呼喚天上的繁星
I wanna call the stars down from the sky
我想要度過永不消逝的一天
I wanna live a day that never dies
我只想為你改變世界
I wanna change the world only for you
我想做到所有不可能的事
All the impossible, I wanna do

 


我想在雨中緊緊擁抱你
I wanna hold you close under the rain
我想親吻你的笑容並感受你的痛苦
I wanna kiss your smile and feel the pain
看著你,我明白美麗的定義
I know what's beautiful looking at you
在謊言的世界裡,你就是真理
In a world of lies, you are the truth
寶貝,每次你觸摸我
And baby, every time you touch me
我頓時變得強大
I become a hero
無論你在哪裡,我都會守護妳
I'll make you safe, no matter where you are
並為你帶來一切你想要的東西
And bring you everything you ask for
沒有什麼是我辦不到的
Nothing is above me
當你告訴我你愛我的時候
我就像黑暗中的燭光般閃耀
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

 


我想讓你看到我原本的樣子
I wanna make you see just what I was
向你展示,過往孤獨如何纏繞著我
Show you the loneliness and what it does
你走進我的生命,止住我的淚水
You walked into my life to stop my tears
有你在身邊,現在一切都變得輕鬆了
Everything's easy now I have you here
寶貝,每次你觸摸我
And baby, every time you touch me
我頓時變得強大
I become a hero
無論你在哪裡,我都會守護妳
I'll make you safe, no matter where you are
並為你帶來一切你想要的東西
And bring you everything you ask for
沒有什麼是我辦不到的
Nothing is above me
當你告訴我你愛我的時候
我就像黑暗中的燭光般閃耀
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me


你愛我
You love me
當你告訴我你愛我的時候
When you tell me that you love me

 

 

輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~When You Tell Me That You Love

 

 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()