close

Three Times A Lady(輕清唱by sophi

這首黑人情歌王子Lionel Richie的藍調曲,
言簡意賅、柔美動人,
就讓Sophie試著來學唱看看~~
Three Times A Lady(輕清唱by sophi

 

 

<Three Times A Lady >
詞曲:Lionel Richie

謝謝你曾經帶給我的快樂時光
Thanks for the times that you've given me
這些回憶都深藏在我腦海裡
The memories are all in my mind
如今我倆已經來到彩虹的盡頭
And now that we've come to the end of our rainbow
有些話我必須大聲地說出來
There's something I must say out loud
你是我今生,來生,緣定三世的戀人
You're once, twice, three times a lady
我愛你
And I love you
是的,你就是我今生,來生,緣定三世的戀人
Yes, you're once, twice, three times a lady
我愛你
And I love you
我愛你
I love you


我珍惜當我倆在一起的時刻
When we are together, the moments I cherish
隨著我的每一次心跳
With every beat of my heart
觸摸你、擁抱你、感受你、需要你
To touch you, to hold you, to feel you, to need you
沒有什麼可以讓我們分開
There's nothing to keep us apart


你是我今生,來生,緣定三世的戀人
You're once, twice, three times a lady
我愛你
And I love you
我愛你
I love you

 

 

輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Three Times A Lady(輕清唱by sophi

 

 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()