close

A Moment Lost(輕清唱by sophie)

這首Enya的曲子,
為旋律淒美的抒情小品,
請朋友們聽聽看~~
A Moment Lost(輕清唱by sophie)

 

 

<A Moment Lost>
詞曲:Nicky Ryan / Roma Ryan / Enya  


It's only now when words are said
That break my heart in two,
I wonder how you can endure
All I've said, all I say to you.
直到現在才說出話來
這讓我的心碎成兩半
我想知道你如何能忍受
我說過的一切,我對你說的一切。


How strong, how brave, how true of you
To bear the hurt I gave.
I know it tears your heart in two,
All I've said, all I say to you.
你是多麼堅強、多麼勇敢、多麼真實
承受我所給予的傷害。
我知道那會把你的心撕成兩半
我說過的一切,我對你說的一切。


After all the words are said,
After all the dreams we made,
Every one a precious one,
Every one a summer sun
所有的話都說完之後,
所有的夢想都做了之後,
每一件都彌足珍貴,
每一件都如夏天的陽光


A moment lost, forever gone,
Can never be again,
So know how much it means to me;
All you said,
All you gave,
All your love to me.
失去的一刻,永遠消逝
再也無法重來,
所以明白這對我來說意味著什麼;
你所說的一切,
你所付出的一切,
以及所有你對我的愛。

 

 

輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~A Moment Lost(輕清唱by sophie)

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()