close

Always On My Mind(輕清唱by sophie

這首貓王(Elvis Presley)的經典曲目,
是Sophie非常喜愛的一首歌,
相信無須多做著墨大家都已耳熟能詳,
所以現在就請朋友們來聽曲吧~~
Always On My Mind(輕清唱by sophie

 


<Always On My Mind>
Written:Wayne Thompson/
                   Mark James/
                   Johnny Christopher


Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
也許我對你的愛,
沒有我能做到的那麽多
Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
也許我對待你,
不如我應該做到的那麽好
If I make you feel second best
Girl, I'm sorry I was blind
如果我沒有讓你感覺最好,
親愛的,對不起,我沒有做到


You were always on my mind
你永遠在我心中
You were always on my mind
你永遠在我心中


Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
也許在那孤獨的日日夜夜,
我沒有將你摟在懷中
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
我可能從來沒告訴你,
愛上你我是多麽幸福
Little things I should have said and done
I just never took the time
點點滴滴的美好,我早該去說去做,
只是沒把握好時間


You were always on my mind
你永遠在我心中
You were always on my mind
你永遠在我心中


Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
告訴我,你對我甜蜜的愛沒有消失
Give me, give me one more chance
再給我,再給我一次機會
To keep you satisfied, satisfied
令你滿意,令你滿意。

 

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~ Always On My Mind(輕清唱by sophie

 

 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()