close

If I Could Be Where You Are(輕清

這首Enya的曲子,
旋律輕柔悠緩,
演唱難度高,
Sophie試著來學唱看看~~
If I Could Be Where You Are(輕清

 


<If I Could Be Where You Are>
作詞/作曲:Enya / Nicky Ryan / Roma Ryan

 

Where are you this moment?
Only in my dreams.
You're missing, but you're always
A heartbeat from me.
此刻,你在哪裡呢?
只在我的夢裡。
雖然你不在了,
但卻始終存在於我的心跳中


I'm lost now without you,
I don't know where you are.
I keep watching, I keep hoping,
But time keeps us apart.
失去了你,我迷失了
我不知你在何方
我望眼欲穿,殷殷期盼著
但時間卻將你我分離


Is there a way I can find you,
Is there a sign I should know,
Is there a road I could follow
To bring you back home?
有沒有辦法可以找到你?
有沒有信息我能知曉?
有沒有道路可以讓我帶你回家?


Winter lies before me
Now you're so far away.
In the darkness of my dreaming
The light of you will stay.
冬天已經來臨了
現在你離我還是那麼的遠
在我夢境的暗處
你將停留在那道光芒中


If I could be close beside you
If I could be where you are
If I could reach out and touch you
And bring you back home
如果我能依偎在你身旁
如果我能和你在一起
如果我能伸出手觸摸你
和帶你回家就好了


Is there a way I can find you
Is there a sign I should know
Is there a road I could follow
To bring you back home to me?
有沒有辦法可以找到你?
有沒有信息我能知曉?
有沒有道路可以讓我帶你回到我身邊呢?

 

 


輕清唱 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~If I Could Be Where You Are(輕清

 
 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophie 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()