Are you lonesome tonight(烏克麗麗彈

今天來練習一首非常輕柔的貓王經典曲,
它非常適合在夜裡靜靜地聆聽,
祝福朋友們一夜好眠哦~~
Are you lonesome tonight(烏克麗麗彈

 


<Are you lonesome tonight>(今晚你寂寞嗎?)

詞 : Roy Turk 
曲 : Lou Handman


Are you lonesome tonight?
今晚你寂寞嗎?
Do you miss me tonight?
今晚你想我嗎?
Are you sorry we drifted apart?
你對我們的分手感到難過嗎?
Does your memory stray to a bright summer day?
你的記憶是否迷失在那個燦爛夏日
When I kissed you and called you sweetheart?
當我吻你,並叫你甜心?


Do the chairs in your parlor seem empty and bare?
你客廳裡的椅子是否顯得空盪盪的?
Do you gaze at your doorstep and picture me there?
你是否注視著門階,想像著我在那兒?
Is your heart filled with pain,shall I come back again?
你心中是否充滿痛苦,我應該再回來嗎?
Tell me dear,are you lonesome tonight?
親愛的,告訴我,今晚你寂寞嗎?

 

 

 

烏克麗麗演奏 : by Sophie


感謝朋友的點閱聆聽~~Are you lonesome tonight(烏克麗麗彈

 

 

文: Sophie
圖: 取材自www.pexels.com

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sophie 的頭像
    sophie

    蘇菲的Magic Garden

    sophie 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()